آیین تکریم و تجلیل از فعالان مساجد کشور همزمان با روز جهانی مسجد با عنوان «مثل ابراهیم» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سرهنگ پاسدار محسن مهدی‌زاده مقدم، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)، با بیان اینکه همایش «مثل ابراهیم» به صورت کشوری برگزار می‌شود، در خصوص اهداف و رویکرد‌های این همایش اظهار داشت: معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج دومین آیین تکریم و تجلیل از فعالان مساجد و معرفی مساجد منتخب کشور را در روز سی‌ام مرداد ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌کند.

این مراسم با هدف تجلیل از منتخبین و فعالین مساجد کشور اعم از امام جماعت، هیئت امنا، فرمانده پایگاه و مؤثرین در سطح مساجد کشور که در اجرای فعالیت‌ها و فعال شدن مسجد نقش موثری دارند، برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۳۰۰ مخاطب از کل کشور به این همایش دعوت و شب بیست‌ونهم در مسجد مقدس جمکران مستقر و صبح سی‌ام مرداد ماه برنامه برگزار می‌شود؛ این برنامه با رویکرد ارتقا و اعتلای مساجد، کمک به مساجد و تمرکز بر شناسایی و معرفی مساجد برتر و الگو و تجلیل از عوامل مؤثر و فعال در این زمینه با حضور مسئولین کشوری و لشکری و منتخبین و فعالان برتر مسجد استان‌ها برگزار خواهد شد.

مهدی‌زاده گفت: در این مراسم که با عنوان *مثل ابراهیم* و به یاد شهید بزرگوار سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری شده، با توجه به شاخصه‌های موجود فعالیت مساجد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاهی از دستاورد‌های ۴۰ مسجد منتخب فعال فرهنگی و اجتماعی از سطح کشور (از هر استان یک مسجد) در سطح مسجد مقدس جمکران خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار