در جلسه مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد استان اعلام شد که منطقه پردیسان با وجود ساخت ۲۵ باب مسجد همچنان از نظر سرانه ساخت مسجد با عقب ماندگی روبرو است.

جلسه مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد استان با حضور امام جمعه پردیسان، قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و ائمه جماعات مساجد در مسجد امام سجاد پردیسان برگزار شد. 

در این جلسه اعلام شد که منطقه پردیسان با وجود ساخت ۲۵ باب مسجد همچنان از نظر سرانه ساخت مسجد با عقب ماندگی روبرو است.

حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رفع کمبود مسجد در منطقه پردیسان باید سعی کرد مشکل کمبود زمین را با همکاری دستگاه‌های متولی برطرف کرد گفت: ساخت مسجد نیازمند حضور سایر دستگاه‌های اجرایی است تا در جلسه‌ای جداگانه مشکلات و مسائل مربوطه با حضور دستگاه‌های متولی رفع شود. 

وی ساخت مساجد در مجتمع‌های مسکونی را ضروری عنوان کرد و افزود: این موضوع به عنوان راهکاری برای رفع نیاز مسجد در مجتمع‌های آپارتمانی مطرح است که سعی می‌کنیم با تصویب قانونی این مسئله پیگیری شود.

در این جلسه ائمه جماعات مساجد هم کمبود زمین برای ساخت مسجد، کمبود اعتبار، ناهماهنگی ادارات در اختصاص زمین، نامشخص بودن متولی مساجد در پردیسان را ازمهمترین مشکلات این منطقه عنوان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار