سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادورو: ونزوئلا کنگره جهانی ضد فاشیست برگزار می‌کند

رئیس جمهور ونزوئلا در اظهاراتی از برگزاری کنگره جهانی ضد فاشیست در آینده نزدیک خبر داد .

 نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در اظهاراتی از برگزاری کنگره جهانی ضد فاشیست در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما دعوت‌نامه‌هایی را برای متفکران، روشنفکران، بازیگران و رهبران اجتماعی و سیاسی از آفریقا، آسیا، اروپا، ایالات متحده، آمریکای لاتین و کشور‌های حوزه کارائیب ارسال خواهیم کرد تا در این کنگره شرکت کنند.

به گزارش بامداد سه‌شنبه خبرگزاری تاس، رئیس جمهور ونزوئلا در جریان نشست حزب حاکم سوسیالیست متحد و ائتلاف قطب بزرگ میهنی، افزود: ما در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری یک کنگره جهانی علیه فاشیسم، نئوفاشیسم و سایر مظاهر آن هستیم و شخصیت‌های مهم اجتماعی و سیاسی از سراسر جهان را برای شرکت در این کنگره جهانی دعوت خواهیم کرد.

مادورو همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگ ونزوئلا که قرار است از ۱۸ تا ۲۰ اکتبر (۲۷ تا ۲۹ مهر) در این کشور برگزار شود، تاکید کرد: کاراکاس کانون جهانی ضد فاشیسم خواهد بود و کنگره جهانی ضد فاشیست خیلی زودتر از زمان برگزاری کنگره ملی بزرگ ونزوئلا برگزار خواهد شد.

 به دنبال تلاش‌های گروه راست افراطی برای ایجاد خشونت و ناآرامی پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ جولای (۷ مرداد) در این کشور، پارلمان ونزوئلا در حال بررسی لایحه‌ای علیه فاشیسم است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
اقتصاد کشورت به فنا دادی پرفسور