سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس فارس:

۳ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس فارس اضافه شد

رئیس اورژانس فارس گفت: سازمان اورژانس کشور، ۳ دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس فارس تحویل داد.

 محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اورژانس فارس، ۳ دستگاه آمبولانس جدید توسط سازمان اورژانس کشور به اورژانس فارس تحویل شد و امید است که در اسرع وقت مابقی آمبولانس‌ها تحویل شود.

او تصریح کرد: این ۳ دستگاه آمبولانس با تجهیزات پزشکی مورد نیاز تجهیز و جهت خدمت رسانی مطلوب تر، در پایگاه‌های اورژانس کلانشهر شیراز به کار گیری شدند.

مرادیان با بیان اهمیت خدمات اورژانس به عنوان پیشانی نظام سلامت در نجات جان بیماران و ضرورت حضور به موقع کارشناسان اورژانس در حوادث بر بالین مصدومان، بیماران و مددجویان، بر ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و گسترش تعداد آمبولانس در سطح استان تاکید کرد.

رئیس اورژانس فارس افزود: با توجه به فرسودگی ناوگان آمبولانس‌های اورژانس فارس و نقش کلیدی اورژانس در ارائه خدمات مجموعه سلامت استان و نیاز فوری به بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در سطح استان و همچنین تصویب حذف پرداخت حقوق ورودی و هزینه گمرکی از آمبولانس‌های خریداری شده توسط خیران، از نیکوکاران و نیک اندیشان دعوت کرد با اقدام خیرخواهانه در زمینه همکاری با مجموعه سلامت برای خرید آمبولانس مشارکت کنند.

برچسب ها: آمبولانس ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.