با تجهیز اورژانس کازرون به 4 دستگاه جدید آمبولانس، امدادرسانی در این شهرستان به 900 مورد در ماه افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علی محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون گفت: برای افزایش خدمات و امدادرسانی به ناوگان اورژانس 115 و واحد بیماربری بین بیمارستانی، با تامین اعتبار 18 میلیارد ریال، چهار دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت کازرون اختصاص یافت.

 
وی افزود: از این تعداد، هم اکنون سه دستگاه آمبولانس تحویل مرکز اورژانس 115 کازرون شده که پس از تجهیز، فعالیت خود را آغاز می کنند و یک دستگاه دیگر نیز در آینده نزدیک به جمع ناوگان اورژانس 115 افزوده می شود.
 
دکتر علی محمدی ادامه داد: این آمبولانس ها در اورژانس های 115 مرکز خدمات جامع سلامت قائمیه، اورژانس 115 شهری کازرون و مرکز بهداشتی و درمانی بالاده، به کار گرفته می شوند.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون، نکته حائز اهمیت در خصوص آمبولانس های جدید را گازوئیل سوز بودن آنها عنوان کرد که این مهم تاثیر بسزایی در کاهش میزان هزینه مصرف سوخت و آلایندگی هوا دارد.
 
مسئول مرکز اورژانس 115 شهری کازرون نیز گفت: اورژانس 115 کازرون به صورت 24 ساعته به طور متوسط 750 مورد امدادرسانی در ماه انجام می دهد که از این مقدار، دو سوم به پایگاه شهری و یک سوم به پایگاه های بین جاده ای مربوط می شود و با اضافه شدن آمبولانس های جدید، این میزان تا 900 مورد در ماه افزایش می یابد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار