سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای لاک‌پشتی طرح انتقال مشاغل ناسازگار شهری از بافت شهر قم

معاون شهرداری قم، انتقال مشاغل ناسازگار شهری از بافت شهر قم را موضوعی حساس دانست و گفت: این موضوع دارای ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی است و تلاش می‌کنیم با ایجاد زیرساخت‌های متناسب در حومه شهر، مسئله را حل کنیم.

مهدی اصفهانیان مقدم در خصوص انتقال صنوف آلاینده فضا و محیط در شهر قم گفت: قم از معدود کلانشهر‌های کشور است که دو شهرک ویژه برای انتقال صنوف آلاینده پیش بینی کرده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه تاکنون ۱۲۵ واحد شهرک خودرو در بلوک‌های یک و دو سه و چهار فعال شده است، بیان کرد: در خصوص شهرک صنوف نیز زمینی به مساحت ۴۴ هکتار با دو سایت آهن‌فروشان با ۳۸۵ غرفه و سایت در و پنجره‌سازان نیز با ۹۷۶ غرفه آمده شده است.

اصفهانیان مقدم افزود: شهرک خودرویی ۲۷ هکتار مساحت دارد و در حال حاضر حدود ۷۰۰ واحد آن به ویژه آنها که در بافت‌های مسکونی شکل گرفته‌اند، آماده انتقال به صنوف مزاحم خودرویی هستند.

او ادامه داد: بخشی از سایت آهن‌فروشان یعنی حدود ۸۰ درصد منتقل شدند و باقیمانده واحد‌ها نیز با توجه به مشکل برق و حل شدن این مسئله منتقل می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم انتقال مشاغل ناسازگار شهری از بافت شهر قم را موضوعی حساس دانست و گفت: این موضوع دارای ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی است و تلاش می‌کنیم با ایجاد زیرساخت‌های متناسب در حومه شهر، مسئله را حل کنیم.

برچسب ها: مشاغل ، انتقال صنوف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.