سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جراحی پیچیده ستون فقرات در سنندج جوانی را از فلج حتمی نجات داد

جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات در استان کردستان، از انجام موفقیت‌آمیز یک جراحی پیچیده ستون فقرات در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.

 جراح مغز و اعصاب اظهار کرد: بیمار ۲۰ ساله‌ای که بر اثر تصادف دچار شکستگی و دررفتگی شدید مهره‌های گردن شده بود و در آستانه فلج کامل قرار داشت، با انجام این عمل جراحی پیچیده، امید به بهبودی کامل پیدا کرده است.

دکتر شکرالله زندی افزود: در این عمل جراحی که برای اولین بار در استان کردستان انجام شد، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و دستگاه‌های نوین، موفق به تثبیت مهره‌های آسیب‌دیده و آزادسازی نخاع شدیم.

وی بیان کرد: پس از بررسی های لازم، بیمار تحت عمل جراحی سه مرحله ای گردن در یک روز قرار گرفت، این عمل جراحی به دلیل پیچیدگی و حساسیت آن، به عنوان یکی از دشوارترین جراحی‌های مغز و اعصاب شناخته شده است.

دکتر زندی با بیان اینکه این جراحی یک موفقیت بزرگ برای تیم پزشکی بیمارستان کوثر سنندج محسوب می‌شود، بر اهمیت انجام چنین عمل‌های پیچیده‌ای در داخل کشور تأکید کرد.

وی افزود: این عمل جراحی نشان می‌دهد که پزشکان ایرانی قادر به انجام پیچیده‌ترین عمل‌های جراحی هستند و نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور نیست.

این جراحی برای اولین بار در استان کردستان و در بیمارستان کوثر سنندج انجام شد.

برچسب ها: ستون فقرات ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.