سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۵۶ مرکز عملیاتی ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حسینی

جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حسینی۵۶ مرکز عملیاتی در مبادی مرز‌های استان دائر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۵۶ مرکز عملیاتی در مبادی مرز‌های ورودی و خروجی استان و مسیر تردد زائران برای ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حسینی دائر شده است.

حمید محبوبی، گفت: با توجه به استقبال کم نظیر زائرین اربعین حسینی (ع) از مرز تمرچین هلال احمر آذربایجان غربی توان لجستیکی و امدادی خود را افزایش داد.

وی افزود: تمهیدات لازم از سوی هلال احمر استان آذربایجان غربی برای ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حسینی در عملیات عظیم اربعین سال ۱۴۰۳ با ۵۶ مرکز عملیاتی شامل ۲۰ مرکز پاسخگویی اضطراری ۳۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت و سیار در سطح مبادی مرز‌های ورودی و خروجی استان و مسیر تردد زائران و یک پایگاه امداد و نجات بین المللی در شهر اربیل و ۲ قرارگاه مرزی با حضور ۳۵۰ نفر به روز امدادگر و نجاتگر تخصصی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به زائران می‌باشند.

محبوبی ادامه داد: همچنین ۸۸ دستگاه به روز خودرویی امدادی، در مرز و مسیر‌های تردد این استان به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان برای استقرار در محل درمانگاه بین المللی هلال احمر جهت ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اربعین حسینی (ع) به شهر اربیل عراق اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم اعزامی متشکل از ۲ پرستار، یک پزشک، ۹ نیروی تخصصی و عملیاتی به استعداد ۴ خودروی امدادی و آمبولانس در محل نمایشگاه بین المللی اربیل مستقر خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.