سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رحیمی خبر داد:

انهدام باند قاچاق ۳ میلیون لیتری سوخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند قاچاق ۳ میلیون لیتری سوخت خبر داد و گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان جریمه نقدی برای متهمان پرونده تعیین شده است.

سردار حسین رحیمی، با اشاره به عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مصادیق مختلف قاچاق، اظهار داشت: طرح‌های مقابله با قاچاق در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی در حوزه‌های مختلف طرح مقابله با قاچاق سوخت به طور مستمر اجرا می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در کنار اجرای طرح‌های مختلف برخی سوژه‌ها و موضوعات به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار می‌گیرد، در تشریح این خبر عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد که در استان بوشهر اعضای یک باند سازمان یافته در زمینه قاچاق سوخت فعالیت دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار داده شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه عمده فعالیت اعضای این باند در شهرستان عسلویه بوده است، گفت: از اعضای این باند مقدار ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق (۳۰۰ هزار لیتر کشف فیزیکی و ۳ میلیون لیتر به عنوان مال از دست رفته) به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۵ نفر از اعضای این باند، عنوان داشت: از این باند ۱۱ مخزن نگهداری سوخت و ۱۵ عدد پمپ کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: با پیگیری صورت گرفته و همکاری دستگاه قضا، متهمان این پرونده به ۲۹۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.