سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت وارد ایلام شد/ بازدید از زیرساخت های مرز مهران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه، صبح دوشنبه وارد ایلام شد.

بهرام عین‌اللهی که در بدو ورود در فرودگاه شهر ایلام با استقبال مسئولان استان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام مواجه شد، برای بررسی خدمات بهداشتی و درمانی که در ایام اربعین حسینی به زائران در مرز بین‌المللی ارائه می‌شود به این استان سفر کرده است.

دیدار با استاندار ایلام در مرز مهران، بازدید از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران و دیدار با کارکنان و کادر درمانی مستقر در مرز مهران از جمله برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به ایلام است.

سوم شهریورماه ۱۴۰۲ مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی پایانه مرزی مهران با حضور وزیر بهداشت در ۲ هزار و ۲۰۰ مربع در ٢ طبقه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین افتتاح و به بهره برداری رسید.

اورژانس و فوریت پزشکی پایانه مرزی مهران طی یک سال و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال با ظرفیت ۱۵۰تخت ساخته شد.

وزیر بهداشت از زیرساخت های مرز مهران بازدید کرد

تردد ۲۰۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در شبانه روز گذشته از این مرز مهران ثبت شده است.

از ابتدای ماه صفر تاکنون ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار نفر از مرز مهران به کربلای معلی مشرف شدند.

استقرار ۱۵۰ آمبولانس در مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران

وزیر بهداشت گفت: تعداد ۱۵۰ آمبولانس در مرز مهران و مسیر‌های منتهی به این مرز مستقر شده‌اند و تا پایان کنگره بزرگ اربعین کار خدمات‌رسانی و درمانی را به زوار انجام می‌دهند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مرکز حاج قاسم سلیمانی خدمات مطلوبی به زائران ارائه داده است، افزود: امکانات مطلوبی در این مرکز در حیطه بهداشت و درمان ارائه می‌شود.

عین‌الهی با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد از زائران اربعین از مرز بین‌المللی مهران تردد می‌کنند افزود: ۱۰ بیمارستان در سطح استان در حال آماده‌باش قرار دارند و یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور که در ایلام افتتاح شده در حال خدمت‌رسانی به زائران است و درصورت لزوم بیماران بدحال به این مرکز اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون به ۳۷ هزار و ۳۶۹ نفر خدمات ارائه شده که ۳۴ هزار و ۷۰۸ مورد بصورت سرپایی مداوا و ۶۶۲ مورد عمل جراحی انجام گرفته است

برچسب ها: وزیر بهداشت ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.