دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت:راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و برپایی موکب شبانه روزی در مجتمع مواکب ایلام و پذیرائی در ۳ وعده غذایی و میان وعده‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین از جمله اقدامات انجام شده در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می‌باشد.

مدیر امور شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام اظهار کرد: بانک ملی ایران به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی علاوه بر راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و برپایی موکب شبانه روزی در مجتمع مواکب ایلام و پذیرائی در ۳ وعده غذایی و میان وعده‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین، تمهیدات ویژه‌ای را در شعب مرزی خود و مسیر اربعین اندیشیده که با استقبال از سوی زائرین مواجه گردید.

وی بیان کرد: خدمت رسانی ارزی و ریالی شعبه مرکزی ایلام و مهران با افزایش ساعت کاری شعب مذکور، استقرار دستگاه‌های ثابت در سطح استان و چهار دستگاه خودپرداز سیار در ۴ نقطه پر تردد استان، نصب کش لس به اندازه کافی، ایجاد خزانه معین فرعی در شهر مهران به منظور سرویس دهی ویژه جهت پول‌رسانی و خدمات دهی دستگاه‌های خودپرداز، تجهیز و آماده سازی مهمانسرا‌های شهر ایلام، مهران و شهرستان‌های منتهی به شهر مهران از دیگر اقدامات این بانک در استان ایلام است.

حاجی پور مطرح کرد: همکاران بانک ملی ایران از استان ایلام با برپایی موکب در خدمت زائران هستند. هیات خادمین حضرت زهرا (س) کارکنان بانک ملی استان ایلام با حضور مسئولین استان در مجتمع مواکب ایلام به صورت شبانه روزی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ شروع به ارائه خدمت رسانی به زائرین نموده اند.

وی ادامه داد: این موکب با تامین هزینه و مشارکت ۱۰۰ درصدی کارکنان بانک ملی اداره امور شعب استان ایلام و سایر استان‌ها برپا شده است و روزانه به هزاران نفر از زائرین ارائه خدمت می‌نماید.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.