سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامین نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم:

راه ایجاد وفاق تفکیک مردم به مذاهب و جنسیت نیست

نماینده مجلس گفت: راه ایجاد وفاق تفکیک مردم به مذاهب و جنسیت نیست و همراهی مجلس و دولت موثرترین راه است.

شاهرخ رامین نماینده مجلس موافق با کابینه دولت چهاردهم گفت: در برهه تاریخی قرار داریم که سایه جنگ در دنیا خودنمایی می‌کند و مقاومت در اوج مظلومیت در حقانیت خود پافشاری می‌کند و ایران برای رهبری مقاومت بیش از هر زمانی نیازمند یکپارچگی است و مردم از ما انتظار دارند که مشکلات آن‌ها را فراموش نکنیم.

او ادامه داد: آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که طبق عهد خودتان با مردم و نمایندگان که عنوان کردید همه گروه‌های سیاسی باید به میدان بیایند در وزرای خود ترکیبی از گروه‌های متفاوت را انتخاب کردید. در جلساتی که داشتیم اصلاح طلب و اصولگرا را امیدوار به آینده دیدم و نقطه مشترک همه گروه‌های سیاسی برای رای به وزرا تعهد به نظام جمهوری اسلامی و آرمان شهدا است.

وی افزود. قطعا راه ایجاد وفاق تفکیک مردم به مذاهب، اقوام و جنسیت متفاوت نیست و گویی سهم خواهی آشکار آن هم پشت تریبون مجلس در مقابل چشمان ملت، زشتی خود را از دست داده  است و با تاکید در لزوم دلجویی از همه گروه‌ها همه را به هم کاری و یکپارچگی دعوت می‌کنم.

رامین با بیان اینکه اجرای نامناسب چشم انداز‌ها را از مشکلات کشور می‌دانیم خاطرنشان کرد: سیاست‌ها و اسناد کلان نظام را چراغ راه دولت وفاق ملی می‌دانم. عدالت در نظام مالیاتی و توجه به مناطق محروم و بسیاری از مسائل دیگر از برنامه‌های پزشکیان است و در برنامه‌های این دولت ارتباطات با دنیا برای رفع و کاهش تحریم‌ها و افزایش سرمایه گذاری بیش از دیگر محور‌ها مطرح شده است و در اولویت مسائل دولت وفاق ملی قرار دارد.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری به عنوان توصیه‌ای راهبردی عنوان کردند که موفقیت پزشکیان و دولت او موفقیت همه ما است. پس با شرایط سختی که درآن هستیم دولت باید با یکپارچگی و رای بالا کار خود را شروع کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.