سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیزاده در موافقت با کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم:

در تشکیل دولت وفاق ملی سنگ‌اندازی نکنیم

نماینده مجلس گفت: پزشکیان با معرفی این کابینه هزینه سنگینی را پرداخت می‌کند و نباید در تشکیل دولت وفاق ملی سنگ‌اندازی کنیم.

سید رضا علیزاده نماینده مجلس موافق با کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: صداقت، پاکدستی امانت‌داری، وفای به عهد و دیگر خصوصیات اخلاقی خوب پزشکیان بود که باعث شد مردم در اقدامی بی‌نظیر جواب مثبت به او دادند و ما امروز در خدمت رئیس‌جمهوری پاکدست هستیم.

او ادامه داد: علت موافقت بنده در خصوص برنامه‌های آقای پزشکیان تشکیل دولت وفاق ملی است. اتفاقی که بعد از چند دهه در کشور اتفاق می‌افتد. چند دهه بود که کسی نخواست هزینه آن را پرداخت کند. 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان با معرفی این کابینه هزینه سنگینی را پرداخت می‌کند. اگر مجلس به دنبال این بود که که دولت وفاق ملی ایجاد شود باید همراهی کند و نباید در تشکیل دولت وفاق ملی سنگ اندازی کنیم.

علیزاده با اشاره به صحبت‌های نماینده مخالف این‌طور بیان کرد: مخالفی که قبل از من صحبت کرد مواردی را اشاره کرد که این فشار برگردن آقای پزشکیان سنگینی می‌کند و از عموم جامعه می‌خواهم انصاف به خرج دهند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: تاکید وی بر قانون است و در انتخاب وزرای پیشنهادی سیاست ما برنامه هفتم و قانون اساسی باشد. تاکید پزشکیان بر گشایش‌های بین‌المللی با رعایت عزت، حکمت و مصلحت است و امیدواریم با آن شاهد برون رفت از مشکل فعلی باشیم.

او ادامه داد: تاکید دیگر مبارزه با فساد، عدالت محوری و هوشمندسازی دولت و سیاستگذاری مبتنی بر روش‌های کارشناسی و علمی و اولویت دادن به مردم در مقابل گروهی رفتار کردن و استفاده از کارشناسان توانمند بدون توجه به گرایش آنها، تاکید بر بهینه سازی مصرف انرژی که اگر برای آن تدبیر نکنیم در چهار سال آینده بزرگترین مشکل را در گاز داریم است و پزشکیان برای رفع ناترازی برنامه دارد.

وی در پایان گفت: تاکید بر جلوگیری از مهاجرت نخبگان، کارآمدسازی دولت و توده‌های مردم و تاکید بر تشکیل دولت وفاق ملی و ایجاد اجماع در جامعه باعث شده به عنوان موافق برنامه‌ها در اینجا باشیم، اما این دلیل نمی‌شود در جزئیات حرفی نداشته باشن لذا از کلیات پشتیبانی کنید و در سطح جامعه آلارم مثبت دهیم که ما هم به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی هستیم و باعث توفیق روزافزون بر دولت پزشکیان شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.