سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه:

آزادگان برای کشور عزت آفریدند

امام جمعه ارومیه گفت: استقامت آزادگان در زندان‌های عراق برای کشور عزت آفریدند و مایه افتخار کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به سالروز ورود اولین گروه آزادگان ۸ سال دفاع مقدس به وطن در سال ۱۳۶۹ اظهار کرد: استقامت آزادگان در زندان‌های عراق برای کشور عزت آفریدند و مایه افتخار کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی هجمه فرهنگی را نمونه دیگری از جنگ نرم دانست و گفت: دشمن درصدد است با رواج بی حجابی و تشویق به گرایش به فرهنگ غرب به کشور ضربه بزند که ضروری است در عرصه‌های فرهنگی هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به جنگ نرم و روانی از ملزومات پیروزی بر دشمنان است و نباید از آن غفلت شد. گفت: دشمن در تلاش است از طریق جنگ نرم بر کشور غلبه کند لذا جنگ نرم و جنگ روانی امر بسیار مهمی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی، القای ترس و واهمه را نیز نوعی جنگ نرم دانست و گفت: امام راحل نشان داد با اعتقاد به خدا و تکیه بر توانایی‌ها می‌توان در برابر ابرقدرت‌ها هم ایستاد، غرب و قدرت نظامی آنها آنگونه که القا می‌کنند نیست و شکستن هیمنه اسرائیل توسط حماس نمونه‌ای از غلبه بر جنگ روانی و قدرت پوشالی دشمن است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فضیلت اربعین و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در اسلام تنها اربعین و چهلم برای امام حسین (ع) مطرح است؛ زیارت اربعین از سوی اهل بیت و علما مورد توجه است و هرساله عاشقان امام حسین به زیارت این امام مظلوم نائل می‌شوند.

خطیب جمعه ارومیه یادآور شد: زیارت اباعبدالله نشانه شیعه بودن است و شیعیان برای زیارت امام حسین (ع) بسیار مشتاق هستند و این زیارت را ترک نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در فضیلت پیاده رویی اربعین گفت: در مسیر این پیاده رویی به ازای هر قدم زائر یک حسنه ثبت ثبت می‌شود و زائر مشمول رحمت الهی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.