سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاران نباید در چرخه بروکراسی معطل شوند

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذار در استان گفت: سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در گیلان نباید در چرخه کاغذ بازی‌های اداری معطل شوند.

اسدالله عباسی در نشست شورای توسعه برنامه‌ریزی گیلان گفت: سرمایه‌گذاری موجب اشتغالزایی، درآمدزایی و کاهش فقر می‌شود از اینرو سرمایه‌گذاران باید مورد توجه قرار گیرند و در مسیر بروکراسی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه در اعتبارات تبصره ۱۸ حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران مورد تاکید است اضافه کرد: تمام تلاش برای تقویت سرمایه‌گذاری، پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و جذب آنان باید انجام شود.

عباسی با تاکید بر لزوم تامین اعتبار برای پروژه‌های ملی و تسریع در اتمام آنها افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران گیلان مکلفند تا به عنوانشیوه نامه عملکرد سه ساله دولت سیزدهم ( از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۳) را تا ۳۱ مردادماه جاری آماده کنند ضمن اینکه پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، طرح‌های متوقف شده و با سرعت کند با ذکر دلایل مشخص شود.

وی در ادامه با اشاره به گزارش ارائه شده در ارتباط با برخی از آسیب‌های اجتماعی در گیلان بیان کرد: عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی باید مشخص و تنها به ارائه آمار بسنده نشود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به موضوع طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: مسکن از نیازهای مردم است ما برای تامین مسکن به مردم قول داده‌ایم از این رو طرح نهضت ملی مسکن باید با جدیت در گیلان ادامه یابد.

وی بیان کرد: برای موضوع محدودیت زمین در شهر رشت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز باید تدبیر شود؛ مشکل کمبود زمین نباید موجب ایجاد وقفه در طرح نهضت ملی مسکن در گیلان شود.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش با قدردانی از مجموعه شهرداری رشت برای اجرای پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح در این شهر اظهار کرد: کارهای خوبی برای رفع مشکل ترافیک رشت در حال اجراست که حمایت لازم صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به موضوع معرفی وزیران از سوی دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور و معرفی وزیر ورزش و جوانان از گیلان اضافه کرد: ظرفیت این استان در حوزه ورزش بالاست و در برخی از رشته‌های وزرشی نیاز به حمایت دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نمایندگان مجلس باید کمک کنند تا وزیران پیشنهادی بر اساس شاخص‌های بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب شوند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی از جمله شهدای غریب اسارت؛ ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 

برچسب ها: سرمایه گذار ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.