همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مسئولان شهرستان‌های مختلف گیلان با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کردند.

جمعی از مسئولان شهرستان آستانه اشرفیه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن با ۱۵۰ خانواده آزاده و ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.

این دیدار‌ها از خانواده تنها شهید اسارت این شهرستان شهید حسین احمدپور آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود هم با اسماعیل یکتایی آزاده و جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ شریف رحیمی در این دیدار گفت: آزادگان بعنوان گنجینه ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بزرگ منشی شان در خاطره‌ها و تاریخ این مرز و بوم زنده خواهد ماند.

همچنین در مراسمی از آزادگان شهرستان لنگرود تجلیل شد.

محمد رضا جلالی فرماندار لنگرود در این مراسم گفت: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به واسطه مقاومت و ایستادگی آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از تمامیت ارضی مملکت اسلامی خود جنگیدند و از کشورمان دفاع کردن

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، جمعی از مسئولان شهرستان ماسال هم با آزادگان سرافراز این شهرستان جهان سوز پورمحمد و سید قوام علوی دیدار کردند.

آزاده سرافراز جهانسوز پورمحمد متولد ۱۳۴۱ سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ در مدت ۲۵ ماه و۱۵ روز اسارت بودو آزاده سرافراز سید قوام علوی متولد ۱۳۴۷ در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد به مدت ۲۵ ماه و۱۳ روز به اسارت رژیم بعث عراق درآمدند.د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.