سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسه سگ‌های ولگرد در سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از دلایل پرسه سگهای ولگرد در سطح شهر گفت.

سید عبدالله میرابراهیمی،درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر گفت: برای جمع‌آوری این سگ‌ها سه اکیپ به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مزاحمت این حیوانات با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند،گفت: پس از تماس‌های مردمی و اعلام آدرس، اکیپ‌ها برای جمع آوری در محل حاضر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: البته این حیوانات در حرکت هستند و ممکن است تا اکیپ اعزام شوند کمی زمان‌بر باشد،، اما سعی ما بر جمع آوری و ارجاع به مرکز است.

 میرابراهیمی با اشاره به اینکه در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: بحث غذارسانی توسط برخی شهروندان و حامیان در برخی نقاط شهر به ویژه محدوده بیمارستان امام رضا (ع)، اطراف پل دستغیب و انتهای رودخانه محدوده کارگاه مونوریل، سبب افزایش حیوانات در این منطقه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: مشکل و نگرانی بعدی ما مربوط به حضور دامداری‌ها و فعالیت دامداری‌های غیرمجاز در حریم شهر و محدوده بلوار پیامبر اعظم و حریم بلوار جوان و پردیسان است که اینها هم به نگهداری حیوان اقدام می‌کنند و شب‌ها و ساعت‌های نامناسب آنها را رهاسازی می‌کنند که وجود این حیوانات و تردد آنها باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شود.

میرابراهیمی گفت: عملکرد نامناسب یا غیرمنسجم شهرها، روستا‌ها و بخش‌های پیرامون از مشکلات دیگر ماست که اقدامات لازم به صورت مستمر انجام نمی‌شود و ما شاهد حرکت این حیوان از محدوده اطراف به داخل شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد رفع مشکلات و موانع پیش رو باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.