سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی:

برای فصل جدید ۸ بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفتیم

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: برای فصل جدید هشت بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفتیم تا با تیمی قوی راهی مسابقات شویم.

حسن کریمی، دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: محوریت و اولویت باشگاه فجر همچون سنوات گذشته به غیر از مسائل فنی، اخلاق مداری است.

او گفت: باشگاه فجر دوست دارد ورزش رونق پیدا کند هر چند تیم داری دردسر و شرایط خاص خود را دارد و پر هزینه است، اما از آنجا که عرصه ورزش شور نشاط به دنبال دارد ما به تیم‌های دیگر استان هم کمک خواهیم کرد.

کریمی با بیان اینکه به لحاظ مالی نمی‌توانیم با تیم‌های صنعتی رقابت کنیم اظهار کرد: سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر با وجود مشغله زیادی که دارد در سه فصل گذشته ازهمه نظر کمک کرد و تمام مسائل تیم را رصد می‌کند که جای تشکر دارد.

مدیر عامل باشگاه فجر افزود: سازندگی سر لوحه باشگاه فجر قرار دارد و برای اولین بار در فصل جدید ۶ بازیکن بومی از تیم‌های پایه به بزرگسالان اضافه شدند.

او ادامه داد: در نظر داشتیم کادر فنی فصل گذشته حفظ شود و ۱۰ روز هم فرصت دادیم و نظر هیات مدیره باشگاه هم همین بود، اما در حالی که منتظر لیست بازیکنان بودیم، خودشان نمی‌خواستند بمانند و ما هم نمی‌توانستیم به زور آنها را نگه داریم هر چند از نظر مالی درخواست بیشتری داشتند.

کریمی بیان کرد: اینکه گفته می‌شود باشگاه تکیه به بازیکنان سرباز دارد اینگونه نیست و ۵۰ در صد بازیکنان آزاد هستند و برای فصل جدید هشت بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفتیم تا با تیمی قوی راهی مسابقات شویم ضمن اینکه قرارداد همه بازیکنان هم ۲ ساله است.

او گفت: یک دروازه بان لیگ برتری هم به تیم اضافه خواهد شد و زمانی که قرارداد او ثبت شد رسانه‌ای خواهیم کرد.

کریمی ادامه داد: برای پریایی یک اردوی تدارکاتی ۲۹ مرداد ماه راهی تهران خواهیم شد و قرار است با تیم پیکان و یک تیم لیگ برتری هم برای آمادگی بیشتر بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجر اظهار کرد: کادر فنی تیم برای هر پست ۲ تا سه بازیکن در نظر گرفته تا در ادامه مسابقات با مشکل مواجه نشویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.