سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزرای پیشنهادی دفاع و دادگستری مطرح شد؛

تلاش برای تقویت توان دفاعی و توسعه تعامل با قوه قضاییه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیحاتی درباره جلسه با وزرای پیشنهادی دفاع و دادگستری ارائه کرد.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: کمیسیون امنیت ملی صبح امروز بعد از جلسه با عراقچی وزیر پیشنهادی خارجه، جلسه‌ای با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع داشت.

وی اظهار کرد: آقای رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری ضمن اشاره به سوابق ۳۸ ساله خود در حوزه تقنینی و قضایی و مسئولیت‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و قوه مقننه به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

رضایی اضافه کرد: آقای رحیمی اولویت برنامه‌هایش را بر توسعه تعامل قوه قضاییه با دولت عنوان کرد و این‌که به دنبال تقویت تعامل قوه قضاییه با قوه مقننه و همچنین توسعه ارتباطات مجامع استانی نمایندگان با مسئولان قوه قضاییه در نقاط مختلف کشور است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان نیز در این جلسه به بیان نکاتی پرداختند که از جمله آن تقویت جایگاه قوه قضاییه، ضرورت رسیدگی و عدالت در پرداختی به کارکنان قوه قضاییه و نظارت بر رفتار و ساماندهی امور برای تکریم بیشتر ارباب رجوع است.

وی در ادامه با اشاره به جلسه این کمیسیون با حضور امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه کمیسیون گفت: آقای نصیرزاده نیز برنامه‌های خود را تشریح کرد که مبتنی بر مبانی و اسناد بالادستی نظام در حوزه دفاعی و امنیتی است.

رضایی افزود: وزیر پیشنهادی دفاع ضمن اشاره به ماموریت‌های حوزه وزارت دفاع، در بحث معیشت نیرو‌های مسلح تاکید داشتند که موضوع خدمات تامین اجتماعی و رفاهی نیرو‌های مسلح و کارکنان آن در کنار سایر موارد مرتبط با بازدارندگی در عرصه دفاعی پیگیری می‌شود همچنین عملکرد پیشدستانه با نگاه به آینده‌نگری دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: آقای نصیرزاده بیان کرد که به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیاز‌های وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.