سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

در مراسمی با حکم پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی، شهریار گنجی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان, آقای عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و مسئولان استانی آئین معارفه و تکریم مدیران جدید و سابق صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین از زحمات آقای امیر رئوف قدردانی شد.

مدیر کل اخبار استانها، خبرنگار ارشد، مدرس دانشگاه و استاد مرکز آموزش صداوسیما، مدرس دوره‌های داخلی و بین المللی ژورنالیسم تلویزیونی، سردبیر ارشد رادیو و تلویزیون، مدیر آموزش خبرنگاران صداوسیما، معاون اطلاعات و اخبار شبکه خلیج فارس و سردبیری و مدیریت حرفه‌ای خبرنگاران، دبیران، سردبیران و مشاغل خبری صداوسیما از جمله سوابق حرفه‌ای سید شهریار گنجی است.

گنجی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه و دانشجوی PhD مدیریت رسانه است، وی دارنده چندین جایزه کشوری در زمینه خبرنگاری، سردبیری و مدیریت اخبار رادیو و تلویزیون است.

همچنین مدیریت ستادی و میدانی انعکاس خبری سفر‌های رییس‌جمهور و هیات دولت به استان‌ها و مدیریت پوشش خبری مراسم اربعین حسینی درکشور عراق از دیگر سوابق کاری ایشان است.

رئوف در حکمی از سوی علی‌عسکری از دی ماه ۹۷ تاکنون و مدت بیش از ۵ سال مدیرکل صدا و سیمای استان بود و از این پس نیز مدیر کل صدا و سیمای استان فارس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.