سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار کرمان:

ورزشکاران از استراتژیک‌ترین سرمایه‌های استان هستند

معاون استاندار کرمان گفت: ورزشکاران و قهرمانان از مهم ترین، با ارزش‌ترین و استراتژیک‌ترین سرمایه‌های ما در استان کرمان هستند.

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در آیین بدرقه نمایندگان ورزش استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، طباطبایی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، اعضای هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان و اصحاب رسانه در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه به نمایندگی از استاندار کرمان در این مراسم حضور دارد، گفت: استاندار کرمان علی رغم میل باطنی شان به دلیل نشستی در تهران نتوانستند در این آیین حضور یابند لذا به من دستور دادند که به نیابت از وی در این مراسم بزرگ حضور داشته باشم.

وی با اعلام اینکه نگاه به استان کرمان بیشتر به پیشران‌های اقتصادی این خطه است، افزود: امروز ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمان زیاد است و از کرمان به‌عنوان بهشت معدن‌کاران ایران نام می‌برند و سالانه ۷ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.

بیگ‌زاده تصریح کرد: حدود ۱۵۰۰ کارخانه در استان وجود دارد، دانشگاه‌های کرمان نیز دارای موقعیت خاصی در کشور هستند و دانشمندان جهانی و کشوری زیادی در استان داریم.

وی تأکید کرد:، اما در کنار همه اینها، می‌توان گفت، بالاترین، با ارزش‌ترین و استراتژیک‌ترین سرمایه ما در استان کرمان منابع انسانی هستند که جمعی از آن‌ها را در حوزه ورزش می‌بینید و همواره تعداد زیادی از ورزشکاران استان در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان خطاب به ورزشکاران پارالمپیک اظهار داشت: شما افتخار ما کرمانی‌ها هستید و به شما می‌بالیم که نام جمهوری اسلامی را بلندآوازه می‌کنید و پرچم کشور را به اهتزاز در می‌آورید.

بیگ زاده با بیان اینکه شما ورزشکاران با درخشش تان دل مردم را شاد می‌کنید، ابراز امیدواری کرد، همه ورزشکاران کرمانی از رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دست پر برگردند.

سینا ضیغمی‌نژاد در رشته شنا، سعید افروز در رشته دوومیدانی، علی‌سینا منشازاده در رشته تیراندازی با کمان و مهدی شاهرخی به عنوان مربی دو و میدانی به نمایندگی از استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور می‌یابند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.