استاندار کرمان گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه،باشگاه‌ها باید در حوزه‌های خاصی از جمله استعدادیابی،برگزاری دوره‌هاو پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

محمدمهدی فداکار امروز در دیدارِ مدیرکل، معاونان و مسئولان واحد‌های اداره کل ورزش و جوانان استان با وی، حوزه ورزش و جوانان را حوزه پرکار و اثرگذاری خواند و گفت: این حوزه به واسطه ارتباط با قشر جوان، اهمیت بیشتری دارد.  

او افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبارات خوبی در حوزه ورزش و جوانان به ویژه برای تکمیل پروژه‌ها مصوب شد که موجب ارتقای این حوزه خواهد شد.  

استاندار کرمان تصریح کرد: باشگاه‌های ورزشی زیر نظر شرکت‌های اقتصادی هزینه خوبی را در استان انجام می‌دهند و پیگیر خواهیم بود که این اقدامات با هماهنگی انجام شود.

فداکار بیان داشت: در تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه‌ای با باشگاه‌های ورزشی و شرکت‌های بزرگ اقتصادی، باشگاه‌ها باید در حوزه‌های خاص از جمله استعدادیابی، برگزاری دوره‌ها و پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.  

استاندار کرمان گفت: شرکت‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی باید سهم ورزش در تمام رشته‌ها و نقاط استان را بینند.  

فداکار با اشاره به تاخیر در جشن تجلیل از قهرمانان پارالمپیک گفت: از وعده تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی استان کرمان زمان زیادی گذشته و باید سریعتر انجام گیرد.

او ابراز داشت: با پیگیری‌های متعدد، بخشی از این پاداش تامین شده و به زودی از مدال آوران استان تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
شما کمک کنین باشگاه ها کمتر بگیرن ما بتونیم بریم ورزش