سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز نوع اول برای یازدهمین شرکت معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان از صدور مجوز فعالیت برای شرکت «معتمد ملل شریف» به عنوان یازدهمین شرکت معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی خبر داد.

حمید زینل پور مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: به موجب ماده (۲۶) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در اجرای قانون مذکور از خدمات «شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی» استفاده کند.

وی با اشاره به انواع مجوز قابل ارائه به شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور در قالب ارائه سه نوع مجوز در زمینه‌های صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن، آموزش مؤدیان مالیاتی و ارائه مشاوره‌های فنی مالیاتی و غیر مالیاتی در راستای توانمندسازی مؤدیان با این قبیل شرکت‌ها همکاری می‌کند.

زینل پور با بیان اینکه شرکت «معتمد ملل شریف» به تازگی مجوز نوع اول را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده است، افزود: مؤدیان می‌توانند به منظور انجام تکالیف قانونی خود از خدمات این شرکت معتمد در حوزه‌هایی، چون نصب، راه‌اندازی، پیکربندی، ارائه پشتیبانی و تأمین تجهیزات موردنیاز صدور صورتحساب الکترونیکی و همچنین صدور، نگهداری، جمع‌آوری و ارسال اطلاعات این صورتحساب‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور بهره ببرند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان بیان کرد: پیش از این نیز، ۱۰ شرکت جهت فعالیت نوع اول و یک شرکت جهت فعالیت نوع دوم و سوم مجوز لازم را دریافت کرده بودند و با اضافه شدن این شرکت جدید، تعداد شرکت‏های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی در حال حاضر به ۱۲ عدد رسیده است.

برچسب ها: مالیاتی ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.