سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ملی همواره در مسیر تبیین اهداف نظام حرکت کرده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان نقس رسانه‌ها را در روبرو شدن با جنگ ترکیبی دشمن راهبردی دانست.

سردار علی ملک شاهکویی امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای گلستان، با تبریک روز خبرنگار تاکید کرد: رسانه ملی همواره در مسیر تبیین اهداف عالی نظام حرکت کرده است.

علی ملک شاهکویی افزود: صدا و سیمای استان همواره در بخش‌های مختلف برنامه سازی، اعتلای فرهنگ اقوام ساکن استان و حفظ وحدت و یکپارچگی را مد نظر داشته است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران گفت: سپاه نینوای گلستان در زمره نخستین نهاد‌هایی بود که بر علیه جنایات آمریکا در دادگاه، شکایت حقوقی مطرح کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان نیز در این دیدار تاکید کرد: مردم گلستان در موقعیت‌ها و حوادث مختلف ثابت کرده اند که پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده اند.

رسول شکری نیا افزود: تلاش واحد‌های مختلف صدا و سیمای گلستان انعکاس خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های عمرانی و محرومیت زدایی بوده است.

وی گفت: با تلاش‌های همکاران در معاونت خبر صدا و سیمای گلستان حضور استان در شبکه‌های سراسری چشمگیرتر از گذشته شده و امروز در غالب رویداد‌های مهم کشور همکاران خبر گلستان در خط مقدم اطلاع رسانی هستند.

برچسب ها: سپاه ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.