سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت قاچاقچی در میاندوآب و مشاور املاک متخلف در خوی

قاچاقچی سیگار در میاندوآب و مشاور املاک متخلف در خوی در احکامی جداگانه به پرداخت جریمه جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۲۰۰ هزار نخ سیگار و ۳۶ باکس تنباکوی خارجی در شهرستان میاندوآب خبر داد و گفت: این پرونده قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال در  شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته وی دادگاه تعزیرات حکومتی این قاچاقچی را به پرداخت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از بابت حمل کالای قاچاق معادل ارزش ریالی خودرو صادر و در مجموع متهم را به پنج میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری سمند کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت مشاور املاک متخلف در خوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی به پرونده مشاور املاکی برای گرانفروشی در انجام خدمات معامله نیز اشاره کرد و گفت: این پرونده در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد و  شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۶ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان خوی گزارش تخلف را پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد مشاور املاکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.