سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ترس حمله محور مقاومت؛

رئیس رژیم صهیونیستی یک بازدید میدانی را لغو کرد

در حال حاضر سران رژیم صهیونیستی به شدت نگران پاسخ محور مقاومت به ترور شهیدان هنیه و شکر هستند.

در ادامه وحشت سران رژیم صهیونیستی از پاسخ احتمالی محور مقاومت به ترور شهیدان اسماعیل هنیه رئیس فقید دفتر سیاسی حماس و «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اسرائیل یک بازدید میدانی را لغو کرد.

روزنامه اسرائیلی «مکور ریشون» اذعان کرد که با توجه به ترس صهیونیست‌ها از حمله احتمالی و به خاطر «شرایط امنیتی» هرتزوگ بازدید از یک مدرسه مذهبی در تل‌آویو را لغو کرد.

به گزارش این روزنامه، دستگاه‌های امنیتی اسرائیل از هرتزوگ خواستند که به هیچ عنوان در این مراسم شرکت نکند و پس از آن، دفتر وی اعلام کرد که «بازدید از این مدرسه، به زمان دیگری موکول شده است».

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل شنبه هفته جاری اذعان کرد که در اراضی اشغالی، «از ترس پاسخ ایران، آماده‌باش کامل» برقرار است. این رسانه اسرائیلی خبر داد که «ارزیابی‌ها حاکی از این است که اهداف نظامی در مرکز اسرائیل هدف قرار خواهد گرفت. موضعگیری اسرائیل نیز این است که پاسخ دهد؛ بدون اینکه به جنگ فراگیر ختم شود».

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال هم در گزارشی در خصوص پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاس حماس در تهران، نوشت در حالی که ارتش اسرائیل جمعه اعلام کرد در حالت آماده‌باش قرار گرفته، مقام‌های آمریکایی تلاش می‌کنند تجهیزات نظامی و شرکای منطقه‌ای خود را برای مقابله با حمله دیگر ایران آماده کنند.

این روزنامه با بیان اینکه برخی نگران هستند، حمله بعدی تهران، بزرگتر و پیچیده‌تر از حمله آوریل باشد، گزارش داد، اسرائیل و آمریکا برای حمله تلافی‌جویانه غیرقابل پیش‌بینی ایران به اسرائیل آماده می‌شوند.

بنا بر این گزارش، «در آوریل ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را بعد از آن که دیپلمات‌ها را از پاسخ خود مطلع کرد و اسرائیل و آمریکا زمان برای آماده شدن داشتند، به سمت اسرائیل پرتاب کرد، اما این بار اسرائیل و متحدانش در خلا عمل می‌کنند».

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.