سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ هزار ایثارگر در آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه دی

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی گفت: ۶٠ هزار نفر از ایثارگران استان از خدمات بیمه دی بهره مند هستند.

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار در مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای استان اظهار کرد: ۶٠ هزار نفر از ایثارگران استان در زمینه خدمات درمانی و حوادث تحت پوشش بیمه دی هستند. 

سعید ابراهیمی بسطامی با اشاره به اینکه  ۶٠ درصد از هزینه های بیمه ای به بخش درمان مربوط می شود گفت: با ٢۵٠ مرکز درمانی طرف قرار داد می‌باشیم و بسیاری از خدمات به بیمه شدگان از جمله ارائه خدمات به جانبازان در منزل انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: تا ١٣ مردادماه سال جاری پرداخت مطالبات به روز شده و کلیه مطالبات در مراکز درمانی نیز تا اول تیرماه تسویه شده است. 

او با تاکید بر فعالیت ۴٠ دفتر نمایندگی اذعان کرد: یک شعبه تخصصی ارزیابی درمانی از دو سال قبل در استان فعال و جمعا در ۶٠ نقطه دفاتر جمع آوری اسناد دایر گردیده است. 

ابراهیمی با اشاره به سهم ١٠ درصدی بازار توسط بیمه دی استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در حوزه بیمه گری شرکت بیمه دی از لحاظ حجم بیمه و سرانه رتبه دوم استان را دارا می‌باشد.

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی از ارائه خدمات ویژه به جامعه هدف ایثارگران و جانبازان در شرایط خاص خبر داد و گفت: بیش از ۴٧ میلیارد تومان در حوزه درمان و به صورت غیرمستقیم و ٢٧ میلیارد تومان نیز به صورت مستقیم در  سال جاری خدمات بیمه‌ای ارائه شده است.

ابراهیمی بسطامی همچنین از دایر شدن غرفه بیمه برای ارائه خدمات بهینه در محل تردد زوار اربعین حسینی در مرز تمرچین پیرانشهر نیز خبر داد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.