جذب سه میلیون داوطلب هلال احمر در کشور

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: داوطلبان هلال احمر در دولت سیزدهم ۶.۵ برابر شده است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در آیین اختتامیه هفته هلال احمر که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۴۶۰ هزار نفر تا پیش از دولت سیزدهم به عنوان داوطلب این جمعیت گفت: این تعداد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۶.۵ برابر شده که افزایشی قابل توجه به شمار می‌رود و در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر در کشور عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستند.

پیرحسین کولیوند افزود: ارتقای تجهیزات و استفاده از ابزار پیشرفته از جمله برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر در کشور به شمار می‌رود که در این راستا ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات، ترخیص شده و به زودی سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی در کشور

وی یکی دیگر از بخش‌های فعالیتی هلال احمر را تولید دارو و اعضای مصنوعی هوشمند دانست و تاکید کرد: فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی و وجود مراکز آموزشی از افتخارات جمعیت هلال احمر کشور به شمار می‌رود.

رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در جمعیت هلال احمر کشور نیز با قدرت در دستور کار قرار دارد و در کنار ارتقای کمی داوطلبان و افزایش کمی و کیفی تجهیزات، بهبود کیفی با ارائه آموزش‌های مستمر و حرفه‌ای اجرایی می‌شود.

وی گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه در دنیای امروز را منابع انسانی دانست و ادامه داد: این منابع، اصلی‌ترین سرمایه این نهاد به شمار می‌روند که با هدف حفظ کرامت نیروی انسانی، بیمه و افزایش حقوق داوطلبان در دستور کار قرار دارد.

کولیوند افزود: با اقدامات صورت گرفته و نگاه مثبت دولت سیزدهم، ۲۰ هزار امدادگر در کشور بیمه شده اند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور با قدردانی از حمایت‌های رییس جمهور در خصوص توجه ویژه به هلال احمر اضافه کرد: با حمایت آیت الله رییسی، دانشگاه بین المللی نسل سوم هلال احمر راه اندازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.