سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی كارخانه NGL 1200 گچساران

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی کارخانه NGL ۱۲۰۰ گچساران خبر داد.

ماشاءاله فتاحی‌نیا، مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تعمیرات اساسی کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ که تأمین‌کننده بخش قابل توجهی از خوراک شرکت‌های پتروشیمی است، خبرداد و گفت: به دلیل گستردگی، تنوع و حساسیت تجیهزات، این کارخانه همواره از اهمیت و سختی کار زیادی برخوردار بود و کارکنان تعمیرات اساسی ناحیه گچساران ناچار بودند در زمان تعمیر این کارخانه بخش قابل توجهی از امکانات خود را برای این منظور ٢۴ ساعته به‌کارگیری کنند.

او با اشاره به اقدامات ارزشمند و نقش اثرگذار همکاران خدوم مدیریت تعمیرات در اجرای این عملیات افزود: در این دوره از خدمات و امکانات شرکت پتروشیمی بید بلند به عنوان پیمانکار تعمیرات اساسی استفاده شد که با نظارت عالیه و هماهنگی‌های لازم از سوی اداره تعمیرات اساسی، مدیریت تعمیرات در ناحیه گچساران اقدامات لازم به روی کارخانه فوق صورت گرفت.

وی در پایان از کلیه واحد‌های خدمات و پشتیبانی از جمله شرکت بهره برداری گچساران، مدیریت ترابری و پشتیبانی تولید، تدارکات و امور کالا ستاد تقدیر کرد.

کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ از تأسیسات مهم در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است که بخشی از خوراک پتروشیمی بندر امام را تامین می‌کند.

برچسب ها: شرکت نفت ، چاه نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.