سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن:

اسرائیل طرحی برای مقابله با حمله ایران ندارد

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که رژیم صهیونیستی هیچ گونه طرحی برای تقابل با تهران ندارد.

به نقل از النشره، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به انتظاری که صهیونیست‌ها برای پاسخ انتقامجویانه ایران می‌کشند، گفت: ما بیش از ۱۰ ماه است که در حال جنگ فرسایشی هستیم و این به منافع ما آسیب می‌زند.

وی رژیم اسرائیل را فاقد هر گونه طرحی برای مقابله با ایران دانست و ضمن حمله به نتانیاهو، گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تمام اهتمامش به بقای کابینه اش است.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» گزارش داد مقامات سیاسی در این رژیم روزانه به مقامات امنیتی و نظامی توصیه می‌کنند که در راستای ممانعت از تشدید درگیری و جنگ تمام عیار حرکت کنند.

این رسانه صهیونیست اضافه کرد: برآورد‌های اسرائیل این است که هم اکنون با توجه به تلفات ارتش در غزه و آمادگی حزب الله، زمان جنگ گسترده نیست.

همزمان شبکه سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: مشخص نیست که حزب الله و ایران درباره حمله احتمالی در برهه کنونی علیه اسرائیل چگونه عمل می‌کنند. حزب الله با توجه به فاصله نزدیک، بدون هشدار حمله می‌کند، اما این موضوع در مورد ایران صدق نمی‌کند. حزب الله به شکل سریع‌تر از ایران برنامه هایش را پیش می‌برد و به دنبال حمله به اسرائیل طی روز‌های آتی است.

گفتنی است که اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد. رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در بر گرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند. بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پرواز‌ها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.