سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زرند:

خبرنگاران باید واقعه عاشورا را سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه زرند گفت: خبرنگاران با سرلوحه قرار دادن واقعه بزرگ عاشورا باید آزاد مردانه در آگاهی بخشیدن به جامعه قلم‌فرسایی و در راستای تعالی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با حضور امام جمعه، حسینی نژاد فرماندار و خبرنگاران در محل اداره آموزش پرورش این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در این آیین با تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید به عنوان رساننده اخبار به مسئولان در راستای تقویت وحدت ملی، مطالبه‌گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

وی با اعلام اینکه شما خبرنگاران کار نبوی انجام می‌دهید و خبر را صادقانه به مردم می‌رسانید، افزود: خبرنگار لحظه‌ها را ثبت می‌کند و عامل ثبت و ماندگاری لحظات ارزشمند در تاریخ است.

حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: خبرنگاران با سرلوحه قرار دادن واقعه بزرگ عاشورا باید آزاد مردانه در آگاهی بخشیدن به جامعه قلم‌فرسایی و در راستای تعالی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند.
 

وی تصریح کرد: خبرنگاری خارج از مرز‌های ایران نیز با عشق و خون پیوند یافته است و به ویژه اخیراً خبرنگاران زیادی به دست جنایتکارترین و خونخوارترین جلادان تاریخ به شهادت رسیده‌اند. 

حجت‌الاسلام شجاعی، افزود: رژیم اشغالگر و تروریست و کودک‌کش صهیونیستی تا به حال خبرنگاران زیادی را به شهادت رسانده است.

حسینی نژاد فرماندار زرند نیز با بیان اینکه قلم زدن شما، قدم زدن در همه عرصه هاست، گفت: تلاشگران در عرصه خبر از جنس اندیشه و شعورند.

وی با بیان اینکه ما به حرفه و جایگاه خبرنگاری ارزش خاصی قائلیم، افزود: برای توسعه و پیشرفت شهرستان، حمایت و همراه بودن اصحاب رسانه از جمله ضروریات مدیریت امروزی و خدمت صادقانه است.

حسینی نژاد تصریح کرد: خبرنگاران تلاش‌گران خستگی ناپذیر جامعه هستند که رسالت مهم تبیین مسائل و صیانت از استقلال و منافع ملی را برعهده دارند.

در پایان این آیین از خبرنگاران تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.