سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی فارس:

پلیس و رسانه مکمل یکدیگر هستند

ملک زاده با بیان اینکه پلیس و رسانه مکمل یکدیگر هستند، گفت: نقش خبرنگاران در ارتقا و پیشرفت جامعه در حوزه‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست.

به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال حوزه پلیس با حضور سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، جمعی از مسئولان و فرماندهان انتظامی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد.

سردار ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، در این مراسم، ضمن تبریک روز خبرنگار، گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه خبرنگارانی که با فداکاری و بدون چشم داشت در مسیر اطلاع رسانی به مردم جان خود را نثار کردند، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در ارتقا و پیشرفت جامعه در حوزه‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست.

او افزود: در شرایطی که دشمنان با تمام وجود به میدان آمده اند تا ذهن و روان مردم و به ویژه جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی و کشورمان تحت تأثیر قرار دهند، خبرنگاران می‌توانند با اقدامات خود در این رابطه با آن‌ها مقابله کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مردم باید نسبت به جرائم و آسیب‌های اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی آگاهی‌های لازم را داشته باشند، گفت: خبرنگاران با ارائه هشدار‌ها و آگاهی‌های لازم به مردم و روشنگری در این زمینه، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

سردار ملک‌زاده با بیان این نکته که یکی از اهداف پلیس ارائه آموزش همگانی به مردم است، افزود: در این حوزه رسانه‌ها می‌توانند پلیس را در رسیدن به این هدف، یاری رسانند.

او با اشاره به اینکه اگر در یک جامعه امنیت وجود نداشته باشد، آن جامعه روی آرامش را به خود نخواهد دید، گفت: درصد بالایی از احساس امنیت که در سطح جامعه وجود دارد، حاصل اقدامات ارزشمند خبرنگاران است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه پلیس و رسانه‌ها مکمل یکدیگر هستند، از اقدامات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت تعامل و همکاری با خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان فارس، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سرهنگ حمید افرامن معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و عرض خیر مقدم به آنان، از تلاش‌ها و تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت پوشش خبری و انتشار اخبار و عملکرد مجموعه انتظامی استان در راستای بالا بردن احساس امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر، از خبرنگاران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها: خبرنگاران ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.