سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی؛

تولید دو محصول جدید در پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل پتروشیمی ارومیه گفت: به زودی با افتتاح خط تولیدهای جدید دو محصول دیگر به تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ارومیه، به مناسبت روز خبرنگار در گفتگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه پتروشیمی ارومیه در زمینه تولید پنج محصول اصلی کریستال ملامین، سولفات آمونیوم، اسید سولفوریک، سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک فعالیت دارد افزود: به زودی با افتتاح خط های تولید، دو محصول جدید نیتروژن گوگردی و پلی آلومینیوم کلراید، به تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

 اکبر اسمعیلی تصریح کرد: این محصولات جدید نشان‌دهنده ادامه مسیر توسعه و نوآوری در پتروشیمی ارومیه است و می‌تواند به افزایش تنوع محصولات و بهبود رقابت‌پذیری این شرکت در بازار‌های داخلی و خارجی کمک کند.

وی با شاره به اینکه مجموع تولید محصولات پتروشیمی ارومیه در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش یافته است ادامه داد: میزان تناژ فروش محصولات نیز ۵.۵ درصد رشد داشته است که این رشد نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه و مدیریت کارآمد در بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود و افزایش کارایی تولید است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه، طراحی یک پروژه ملی جدید را در این شرکت نوید داد و افزود: این طرح، قرار است با حضور رئیس‌جمهور دولت وفاق ملی افتتاح شود و این پروژه نمادی از تلاش‌های بی‌وقفه و برنامه‌ریزی‌های دقیق این شرکت برای رسیدن به اهداف بلندمدت است و این پروژه می‌تواند به عنوان یک گام بزرگ در جهت افزایش ظرفیت تولید و ارتقاء سطح تکنولوژی در صنعت پتروشیمی کشور محسوب شود.

اسمعیلی با بیان اینکه ۸۰ درصد پرسنل پتروشیمی ارومیه بومی هستند، گفت: در حوزه‌های تولید، افزایش حقوق پرسنل و حمایت از منابع انسانی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، این اقدامات نه تنها موجب افزایش رضایت کارکنان و بهبود شرایط کاری آنها شده، بلکه بهره‌وری و کیفیت تولیدات را نیز بهبود بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی، پتروشیمی ارومیه به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته و برنامه‌های متعددی برای آموزش و ارتقاء مهارت‌های کارکنان در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه، تصریح کرد: این مجموعه، به دلیل کیفیت محصولات و به واسطه نوآوری و تعهد به استاندارد‌های بین‌المللی باید پیشرو و نمونه اول در کشور باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.