سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال از املاک شهرداری به‌منظور نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد.

 قاسم طالبی،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم درباره طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: قم در راستای نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده ۲۰۰ میلیارد ریال از املاک شهرداری جهت نوسازی ناوگان فرسوده تخصیص یافته است.

وی افزود: به‌منظور پرداخت تسهیلات بانکی به هریک از متقاضیان واجدالشرایط به ارزش اعتباری یک میلیارد ریال بدون سود، قراردادی با بانک عامل منعقد و ۱۴۰ میلیارد ریال سپرده‌گذاری شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: تاکنون ۲۰۲ دستگاه تاکسی به مالکان تحویل داده شده و ۴۴ نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه خودرو اقدام و در انتظار تحویل هستند.

طالبی اضافه کرد: ۵۶ نفر ثبت نام اولیه را انجام داده و در انتظار صدور پیش فاکتور برای خرید خودروی نو تاکسی هستند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سال گذشته تاکید کرد: در سال گذشته ۱۰ دستگاه ون به پایانه مرزی مهران به منظور خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان ۱۰۰ دستگاه تاکسی به‌منظور جابه‌جایی زائران در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان ظهور فعال و آماده خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: برپایی ستاد خدمات رسانی به زائران در میدان آل یاسین، اسکان و سرویس‌دهی به رانندگان اعزامی از شهرهای تهران و کرج، استقرار و دپوی تاکسی‌های ون در میدان آل یاسین و در اختیار قراردادن ۱۰ دستگاه ون به نیروی انتظامی به مدت سه روز از دیگر اقدامات سازمان در ایام نیمه شعبان بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.