سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای سطح خدمات اتوبوسرانی قم با فناوری‌های روز

شهردار قم بر لزوم استفاده از فناوری‌های روز در سازمان اتوبوسرانی با هدف رضایت شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی تاکید کرد.

 سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز در جلسه شورای سازمان اتوبوسرانی گفت: در خصوص رسیدگی به اتوبوس‌های شهری تأمین گازپاش مکانیزه یک موضوع مهمی بود که به لطف خدا به نتیجه رسید. این دستگاه شست و شو از بهترین برند تهیه شد و هر شش دقیقه یک اتوبوس را شست و شو می‌دهد.

شهردار قم با تاکید بر اهمیت نظافت اتوبوس‌ها افزود: داخل اتوبوس‌ها هر شب با دستگاه مکانیزه و مکانیکی شست‌وشو داده و پس از شست‌وشو با آب شیرین شسته می‌شود.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: دو محله در قم وجود دارد که هنوز خط اتوبوس ندارند، یکی شهرک مهدیه طلاب که از بلوار امام رضا (ع) می‌توان به صورت همزمان این کار را انجام داد و یکی شهرک شیخ‌آباد است که با ون‌هایی که در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار داده شد، در زمان‌های مختلف روز در حال خدمت‌رسانی است و استقبال بسیار خوبی از این کار شده است.

شهردار قم تصریح کرد: همه اتوبوس‌های شهری قم باید هر روز شست‌وشو و نظافت شود تا مردم با حس آرامش در شهر تردد و از این اتوبوس‌های استفاده کنند.

سقائیان نژاد با اشاره به راه‌اندازی سامانه اتوبوس من، گفت: شهروندان به وسیله این سامانه می‌توانند از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها مطلع شوند.

شهردار قم با اشاره به اینکه کیفیت خدمت‌رسانی در سازمان اتوبوسرانی برای شهرداری قم بسیار مهم است، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در این مسیر از فناوری‌های روز استفاده کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.