سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضبط ۳۰ دستگاه گوشی موبایل قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی و لوازم جانبی موبایل در ارومیه خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، گفت: پرونده قاچاق ۳۰ دستگاه گوشی موبایل و ۳۰۰ قطعه لوازم جانبی گوشی به ارزش سه میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجغ زده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گوشی‌های کشف شده متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین متخلف را از بابت حمل کالای قاچاق به پرداخت سه میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا و در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.