سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لهیب گرما در کرمان افزایش می یابد؛

شهداد همچنان رتبه دار گرمای صبحگاهی کشور

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروزشهدادبادمای ۳۶درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را درکشور داشت. 

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا پایان هفته وزش باد نسبتا شدید با انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان بویژه برای شمال غربی نیمه جنوبی و نوار شرقی پیش بینی می‌شود.

 وی افزود:همچنین طی این مدت با تقویت فعالیت مونسون در جنوب شرق کشور رخداد رگبار باران و رعد وبرق در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان متحمل می‌باشد و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن روان آب و اختلال در برخی این مناطق دور از انتظار نیست.

راستی گفت: همچنان تداوم هوای گرم را در سطح استان داریم؛ و با توجه به کاهش کیفیت هوا و تداوم هوای گرم خطر گرمازدگی هست لذا قبل از تردد در جاده‌ها از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و بیماران قلبی، ریوی و کودکان از فعالیت سنگین در فضای باز خودداری کنند.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لا له زار با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را۲۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی تاکید کرد:صبح امروز شهداد با دمای ۳۶درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت

برچسب ها: هواشناسی ، رگبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.