سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس کمیته امداد کشور:

خدمت بی منت به زائران عتبات از ویژگی‌های درخشان مردم ایلام است

مشاور رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه خدمت بی منت به زائران عتبات از ویژگی‌های درخشان مردم استان ایلام است، گفت: مردم این استان در سال‌های گذشته در ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات همیشه زبانزد بوده اند.

 لاله افتخاری در نشست با مدیران و بانوان مددکار کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: مشارکت امدادگران کمیته. امداد استان ایلام در خدمت به زائران اربعین در تمام نقاط استان خصوصاً در مرز مهران در کنار از خودگذشتگی و ارائه خدمت با دلسوزی تمام از ویژگی‌های مهم امدادگران کمیته امداد بوده که رضایت مردم و مددجویان را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در فرآیند خدمت رسانی همواره به دنبال نوگرایی است، گفت: امداد مرکز از برنامه‌های فرهنگی استان‌ها و برنامه‌های پیشنهادی در این زمینه حمایت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد از سال گذشته تاکنون گفت: امداد ایلام سال گذشته توانست رتبه دوم اشتغال کشور را همانند سال قبل از آن کسب کند.

ناصر مرادی پویانی همچنین با اشاره به خدمات مسکن این نهاد، اظهار کرد: مشکل مسکن مددجویان واجد شرایط روستایی این استان برطرف شده و نداشتن مسکن تعدادی انگشت شمار در این زمینه بخاطر نداشتن زمین است. همچنین سال گذشته امداد استان با جذب ۱۹۵ میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان رتبه نخست کشور را بدست آورد.

وی افزود: در زمینه جهیزیه نیز همه مددجویان متقاضی پارسال و امسال صاحب جهیزیه شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه اربعین فرصت خوبی برای خدمت به مددجویان این استان بوده است گفت:" در این زمینه در طرح اکرام در سال‌های اخیر حامیان بسیاری از نقاط گوناگون کشور جذب شده است.

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.