فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه زمان ایستایی خروج زوار از مرز مهران به چهار ثانیه کاهش یافته است، گفت: ۲۳۰ هزار زائر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز مهران تردد کردند.

سردار جمال سلمانی در آیین تجلیل از روز خبرنگار با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این استان یک دژ مستحکم در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: امروز هم مردم استان ایلام در عرصه‌های مختلف از جمله اربعین حسینی نقش بسیار مهم و به‌سزایی دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در تلاش هستیم که در تمام امور رضایت‌مندی مردم مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: رضایت مردم، عمل به وظایف و رسالت‌ها در حوزه های مختلف، برخورد قاطع با ناهنجاری‌ها و تخلفات و ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه و بین شهروندان اولویت کار انتظامی استان است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که وظایف خود را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه به نحو احسن انجام دهیم، یادآور شد: رسانه ها و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در راستای ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه برعهده دارند و در این زمینه پیش قراول هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز کرد: استان ایلام در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی پذیرایی بیش از 230 هزار زائر عتبات عالیات بود که این استقبال نشان دهنده مردم‌داری، ولایتمداری و محل اهل بیت(ع) بودن مردم این استان است.

سردار سلمانی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با توجه به تناسب فرهنگ ها و آداب و رسومی شهرستانهای مختلف انجام شده است، ابراز کرد: در راستای ارتقای امنیت با اراذل و اوباش به ویژه در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها اقدامات لازم با همکاری و حمایت دادستان ایلام انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه به همکاران توصیه شده است که با نهایت احترام و تکریم با اقشار مختلف مردم در حوزه های مختلف رفتار و گفتار شود، ابراز کرد: در حوزه ‌جرائم خشن برخورد قاطع با افراد متخلف در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: زمان ایستایی خروج زوار از مرز مهران به چهار ثانیه کاهش یافته است.

سردار سلمانی افزود: با راه اندازی سامانه سجاد در پایانه مرزی مهران، زمان خروج و ورود زوار بین سه تا چهار ثانیه طول می کشد و با هماهنگی انجام شده در گذرنامه کشور عراق نیز ورود زوار به این کشور، با استقرار این سامانه در مرز زرباطیه با کمترین زمان ممکن امکان پذیر شده و زمان ایستایی زوار در مرز کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه 110 واحد پارکینگ در شهر و پایانه مرزی مهران برای پارک خودروهای زوار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: انتظامی استان با آمادگی کامل در راستای خدمات رسانی به زوار گام برمی دارد.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.