سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه اخذ پروانه ساخت زمین‌های نهضت ملی مسکن قم مشخص شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در موارد واگذاری انفرادی زمین، پروانه ساختمان توسط متقاضی پیگیری و اخذ می‌شود.

 مهران اسدی،معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در مورد نحوه اخذ پروانه ساخت زمین‌های نهضت ملی مسکن قم اظهار کرد: در واگذاری‌هایی که به صورت زمین انفرادی و جوانی جمعیت در سایت‌های یک طبقه حیاط دار مانند پرنیان، قنوات، دستجرد، جعفریه و... به متقاضیان مسکن انجام می‌شود، پس از دریافت قرارداد واگذاری و تحویل زمین، در سامانه نهضت ملی وضعیت پروفایل متقاضیان کلمه "تخصیص زمین" درج می‌شود.

وی افزود: متقاضی بعد از دریافت پیامک، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزییات اطلاع رسانی شده است، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند.

اسدی تصریح کرد: در واگذاری انفرادی به متقاضیان نهضت ملی شرط ساخت وجود دارد و متقاضی باید براساس قرارداد واگذاری، مطابق برنامه اعلامی اقدام به ساخت و ساز نماید.

وی گفت: متقاضی تخصیص شده زمین باید بعد از دریافت قرارداد واگذاری در سایت‌های آماده سازی شده، نسبت به اخذ پروانه ساختمان و آغاز عملیات اجرایی ساخت اقدام نماید.

اسدی به اخذ پروانه توسط متقاضی تخصیص شده اشاره کرد و توضیح داد: افرادی که در سایت قنوات، جعفریه، دستجرد تخصیص زمین می‌شوند از شهرداری شهر مذکور و افرادی که در سایت پرنیان تخصیص شده اند، از نماینده این اداره کل در سازمان همیاری شهرداری قم می‌توانند نسبت به دریافت پروانه ساخت اقدام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.