سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان

شهادت اسماعیل هنیه وحدت امت اسلامی را بیشتر کرد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت : شهادت اسماعیل هنیه در ایران موجب انسجام و استحکام بیش از پیش امت اسلامی شد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: شهادت این مجاهد جبهه مقاومت در خارج از کشور خود ، بشارتی بر امت سازی اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه انتقام سختی برای خون این شهیدان گرفته خواهد شد گفت: این شهادت نه تنها حماس را در مسیر مبارزه با صهیونیست متوقف نکرد ، بلکه پایداری و ایستادگی در این مجاهدت را تقویت کرد.

امام جمعه سمنان با قدردانی از ملت شهید پرور ایران به خاطر حضور پرشور در آیین تشییع شهید هنیه و محافظش گفت: مردم ایران یک صدا خواستار انتقام خون این شهید جبهه مقاومت هستند و امیدواریم به موقع این حرکت تروریستی پاسخ داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی بزدلانه گفت: آمریکا و اسراییل باید پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی دشمنی‌های همیشگی استکبار جهانی را یاد آور شد و گفت: آمریکا و اسراییل عامل فتنه در هر نقطه از جهان هستند از جمله بمباران اتمی آمریکا در هیروشیما ژاپن که بیش از ۱۶۰ هزار نفر کشته شدند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با سختی فراوان برای اطلاع رسانیو انتقال و پیگیری مطالبه‌های مردم تلاش میکنند و شایسته قدردانی هستند.

خطیب جمعه سمنان همچنین مواضع دکتر مسعود پزشکیان در آیین‌های تنفیذ و تحلیف رییس‌جمهور را شفاف و صحیح دانست و گفت: انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم اقدام مهمی است که امیدواریم هر چه زودتر نیرو‌های کارآمد، سخت‌کوش و دست‌پاک با همراهی مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی شوند و فعالیت‌های دولت از سر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را نیز یاد آور شد و تصریح کرد: این شهیدان باعث عزت نظام اسلامی هستند و توانستند داعش را به طور کلی از صحنه روزگار حذف کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.