حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: این واقعه جبهه مقاومت را در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی یکپارچه‌تر کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت دوازدهم مرداد سالروز تاسیس «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خون پاک شهدای مقاومت روند اضمحلال صهیونیست‌ها را تسریع می‌کند.

وی به اهمیت مساله غزه و فلسطین اشاره و بیان کرد: جبهه مقاومت امروز با عبور از مرزهای جغرافیایی، متحد و یکپارچه در مقابل رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سمنان با تاکید بر تداوم راه شهیدان پرافتخار جبهه مقاومت گفت: حادثه اخیر که منجر به شهادت رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از همراهان وی شد، بدون تردید به انسجام بیش از پیش مستضعفان و آزادیخواهان جهان و بیداری ملت‌های مسلمان می‌انجامد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: برخی افراد در داخل کشور هنوز عمق کینه و دشمنی رژیم منحوس صهیونیستی را باور نکرده‌اند، امیدواریم این ترور بزدلانه باعث شود این افراد نسبت به جنایات، توطئه‌ها و خباثت‌های صهیونیست‌ها هوشیار و آگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.