حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به طرح جدید صلح آمریکا و چند کشور منطقه، گفت: این طرح برای خنثی‌کردن حق خون‌خواهی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: دشمن مهمان جمهوری اسلامی را در ایران به شهادت رساند و مردم و جبهه مقاومت مطالبه جدی در مقابل آن دارند.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ ایران در مقابل به شهادت رساندن اسماعیل هنیه باید امنیت‌ساز باشد، ادامه داد: مردم به واسطه فرهنگ سلحشوری ایرانیان، بعد از مهمان‌کشی به دست جنایتکاران، مطالبه خون‌خواهی دارند و آن وظیفه ملی است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مطالبه خون‌خواهی پس از ارزیابی ها و سنجش لازم از سوی تصمیم‌گیران انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام جوانب در این مساله باید ملاحظه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به جانشینی یحیی سنوار به عنوان رهبر سیاسی حماس با حمایت کشورهای منطقه، گفت: انتخاب فردی از «میدان» در مقام سیاسی، حاوی این پیام است که حماس از عملیات طوفان الاقصی پشیمان نیست و حمایت تمام‌عیار پشت آن است.

وی اضافه کرد: مردی از «میدان مقاومت» رهبر سیاسی حماس شد و این مساله برای برخی سازشکاران هم هشدار دارد که تاکنون مماشات کرده‌اند و نتوانسته‌اند به آرمان فلسطین برسند، از سوی دیگر نشان می‌دهد که حماس قرار بر سازش ندارد.

خطیب جمعه سمنان بیان کرد: پیام انتخاب یحیی سنوار به تهران هم انسجام حماس و جبهه مقاومت است، انسجامی که روزافزون‌تر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار