سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

نوادگان نخستین قیام مردم سیستان؛ صدای مردم مظلوم خواهند بود

شریفی گفت: تاریخ قضاوت خواهد کرد که نوادگان نخستین قیام مردم سیستان برای خونخواهی امام حسین (ع) توانستند مظلومیت مردم غزه و ددمنشی اسرائیل را به جهان ثابت کنند.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در مراسم قیام مردم سیستان که در مسجد فاطمه الزهرا زاهدان برگزار شد اظهار کرد: قیام مردم سیستان، پهنه اش افغانستان، پاکستان و هند را شامل می‌شده و یکی از بازتاب‌های سیاسی و انقلابی واقعه کربلا است.

وی با بیان اینکه مسلمانان غیور در سیستان بزرگ در آن زمان نشان دادند که همیشه حامی مظلومان و آماده و پا به رکاب جهاد هستند بیان کرد: قیام مردم سیستان قبل از قیام مختار و توابین بوده، اجداد و بزرگان ما نشان دادند که این چنین بصیرت و غیرتی داشته اند و این یک افتخار بزرگ برای ما که فرزندان آنهاییم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به شهادت اسماعیل هنیه که از بزرگان جبهه مقاومت بود اشاره کرد و افزود: در طول چندین سال گذشته اتفاقات متعددی در منطقه رخ داده که نشان می‌دهد دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد اختلافات و تفرقه ما با کشور‌های دیگر هستند تا بتوانند نقشه‌های خود را علیه جمهوری اسلانی عملی کنند.

به گفته وی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در نظر داشتند طرح‌ها و توطئه‌های مختلفی از جمله آبراه‌ها، عادت سازی روابط با کشور‌های همسایه، طرح خاورمیانه جدید از بحر تا نهر و تسلط همه جانبه غرب به سرکردگی اسرائیل و آمریکا در منطقه اجرا کنند، اما برنامه‌های دشمن با همت محور و جبهه مقاومت متاثر از گفتمان عاشورایی نقش بر آب شد.

شریفی عنوان کرد: وضعیت منطقه را می‌توان به ۲ بخش قبل از طوفان الاقصی و بعد از عملیات طوفان الاقصی تقسیم کرد، باید آگاه باشیم که این رژیم وحشی شده و خارج از قواعد انسانی یک توحش مدرن را به نمایش می‌گذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.