سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد؛

لزوم اقدام متقابل و خون‌خواهی موثر برای شهادت اسماعیل هنیه

رضایی گفت: در جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر لزوم اقدام متقابل و خون‌خواهی موثر برای شهادت اسماعیل هنیه تاکید شد.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نشست فوق‌العاده عصر چهارشنبه (۱۰ مرداد) این کمیسیون که با موضوع ترور شهید اسماعیل هنیه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: در ابتدای این نشست ابعاد مختلف جنایت صهیونیست‌ها در ترور شهید هنیه بررسی شد و این پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است.

وی اظهار کرد: مسئولان بخش‌های مختلف از جمله ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، وزارت امور خارجه، فراجا، صدا و سیما و سایر مسئولان در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده درباره این حادثه ارائه کردند.

رضایی با اشاره به بیان نظرات اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره ترور شهید هنیه در این نشست تصریح کرد: در راس دیدگاه‌های مطرح شده، ترور رهبر بزرگ مقاومت فلسطین را به دست رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا را محکوم کردند. همچنین بر لزوم اقدام متقابل و خون‌خواهی موثر برای شهادت اسماعیل هنیه تاکید شد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر حمایت جدی از مقاومت فلسطین تاکید کردند، گفت: لزوم پاسخ قانع کننده به افکار عمومی و حمایت از نیرو‌های مسلح کشور، نیرو‌های دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشور در این نشست مورد تاکید اعضاء قرار گرفت.

نماینده مرد دشتستان در مجلس ادامه داد: لزوم افزایش توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی در این زمینه، لزوم موضع‌گیری دقیق و صحیح مسئولان کشور برای ترور شهید هنیه و بازنگری در وضعیت امنیتی کشور از دیگر محور‌هایی بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کردند.

رضایی بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ملت فلسطین و جبهه مقاومت برای شهادت اسماعیل هنیه ابراز همدردی کرده و یادآور شدند همچنان بررسی دقیق ابعاد این موضوع ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.