سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه و استاندار:

شهادت هنیه را زمینه ساز تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی می‌دانیم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و استاندار در پیامی مشترک شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین "سیدمهدی قریشی" نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و "محمدصادق معتمدیان" استانداربا صدور پیامی مشترک شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم.

شهید هنیه بزرگمردی که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت. این صلابت و اقتدار همواره خوار چشم اسرائیل غاصب و حامیانش بوده و موجب شد بواسطه ترور انتقام بگیرد.

شهادت این فرمانده آزادگان، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه را زمینه ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی می‌دانیم و به یقین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی): رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. ان شاء الله

سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه 

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.