سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۷۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین حسینی به مرز خسروی در کرمانشاه

مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل اربعین در مرز خسروی از اختصاص ۱۷۰ دستگاه اتوبوس برای ایام اربعین حسینی از شهرستان قصر شیرین تا مرز خبر داد.

رضا دوستی مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل اربعین در مرز خسروی گفت : ۱۱۰ دستگاه حمل‌ونقل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری کرمانشاه و ۶۰ دستگاه از شهر‌های کرج و همدان به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده که مجموعا ۱۷۰ دستگاه اتوبوس در ۲ شیفت کاری در مرز خسروی مستقر خواهند شد.

وی افزود: هفت دستگاه ماشین بازرسی به همراه ۴۰ بازرس برای نظارت بر رانندگان اتوبوس در مرز مستقر خواهند بود.
 
مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل اربعین در مرز خسروی تصریح کرد: در خاک ایران وظیفه حمل و نقل مسافران بر عهده سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری کرمانشاه بوده و مسئول عملیات نیز خود سازمان است.

وی ادامه داد: مصوب شده که در خاک عراق نیز وظیفه حمل و نقل مسافر در حوزه اتوبوسرانی، بر عهده شهر کرج قرار گیرد.

دوستی تشریح کرد: از تاریخ ۱۵ مردادماه اعزام زائران اربعین حسینی را شاهد هستیم و تا پایان مراسم اربعین هم در خدمت زائران اربعین حسینی خواهیم بود.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود شاهد حضور ۲ میلیون زوار اربعین حسینی باشیم که از طریق سازمان حمل و نقل مسافر با اتوبوس از پارکینگ‌ها تا نقطه صفر مرزی، به صورت رفت و برگشت جابه جا می‌شوند.

دوستی اضافه کرد: هزینه جابجایی زائران از پارکینگ‌های قصر شیرین تا مرز خسروی ۳۰۰ هزار ریال مصوب شده است.

مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل اربعین در مرز خسروی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه زوار می‌توانند از اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر از پارکینگ‌های شهرستان قصر شیرین تا نقطه صفر مرزی استفاده کنند.

برچسب ها: خدمات شهری ، مرز رسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.