سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادورو: صلح و ثبات در کشور حاکم خواهد شد + فیلم

نیکلاس مادورو پس از سومین پیروزی پیاپی خود در انتخابات ریاست جمهوری، در جمع هوادارنش بر حاکمیت صلح و ثبات در ونزوئلا تاکید کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا پس از اعلام پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع هوادارانش در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا گفت: از امروز به بعد صلح و ثبات در کشور حاکم خواهد شد.

وی افزود: ما در انتخابات هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم و اکنون به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا بر لزوم احترام به حاکمیت ملی، قانون اساسی و اراده ملت ونزوئلا تاکید می‌کنم. از دموکراسی و قوانین و ملت دفاع خواهم کرد و از این ملت برای شجاعت آن با وجود همه تبلیغات مسموم تشکر می‌کنم.

مادورو گفت: فاشیسم در ونزوئلا جایی ندارد. این پیروزی برای صلح، ثبات و برابری است و میراث جمهوریت است. 

او خطاب به هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا گفت:‌ای چاوز! این پیروزی متعلق به توست.

آموروسو، رئیس شورای ملی انتخابات ونزوئلا اعلام کرد نیکلاس مادورو با کسب ۵۱ درصد آرا برای سومین دوره در انتخابات ریاست‌جمهوریِ این کشور پیروز شده است.

مادورو ۶۱ ساله که از سال ۲۰۱۳ بر ونزوئلا حکومت می‌کند، متعهد است که «صلح و ثبات» را در این کشور حفظ کند. نظام حاکم چاویستا، یک جنبش سیاسی با الهام از سوسیالیست‌هاست که تقریبا سه دهه پیش با انتخاب «هوگو چاوز» آغاز شد و تحت رهبری و حمایت نیکلاس مادورو ادامه یافت.

مادورو در جمع هوادارانش پس از اعلام رسمی نتایج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.