سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت دست سازه‌هایی برای اهدا به کودکان پاکستانی و عراقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: از جمله برنامه‌های مشخص شده برای اربعین، ساخت دست سازه‌هایی برای کودکان پاکستانی و عراقی است.

مظهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در مراکز کانون در سطح استان که ۱۲ مرکز ثابت بوده برنامه‌ها برای ایام اربعین حسینی مشخص شده است، گفت: هم اکنون در حال تهیه دست سازه‌ها در این کانون‌ها هستیم که هدیه کوچکی بوده و کودکان نوجوانان و والدین و مربیان ساخته اند و تحویل کانون داده اند تا به بچه‌های زائران به ویژه زائران پاکستانی و کودکان عراق هدیه داده شود.

او افزود: یک موکب با حضور مربیانی از استان به این منظور ویژه کودکان و نوجوانان زائر پاکستانی در ایام اربعین برپا خواهد شد.

مظهری از فراخوانی مبنی بر جمع‌آوری دست سازه‌ها برای دادن هدیه به کودکان و نوجوانان زائران اربعین خبر داد و اظهار کرد: هر قشری و هر مخاطبی می‌تواند این کار را انجام دهند و مراکز کانون در تمام شهرستان‌های استان آمادگی دارند تا این دست‌سازه‌ها را تحویل گرفته تا به زائران کودک و نوجوان هدیه دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به وجود ۹ مرکز سیار کانون در سطح استان بیان کرد: این مراکز که در واقع ماشین‌های کتابخانه سیار هستند و در روستا‌ها خدمات رسانی می‌کنند، این آمادگی را دارند تا این دست‌سازه‌ها را از دورترین نقاط استان در روستا‌ها جمع‌آوری کنند و اولین بسته‌ای که بدستمان رسید از روستا‌های نهبندان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.