سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلوسی و شومر از هریس حمایت کردند

رئیس پیشین مجلس نمایندگان و رهبر اکثریت سنای آمریکا حمایت خود را از نامزدی کامالا هریس اعلام کردند.

نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، روز دوشنبه حمایت خود از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را به عنوان نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۴ و پس از آن اولین رئیس جمهور زن آمریکا اعلام کرد.

پلوسی در بیانیه‌ای گفت: «امروز با غرور بسیار و با خوش بینی بی حد و حصر به آینده کشورمان از کامالا هریس معاون رئیس جمهور برای ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کنم. حمایت مشتاقانه من از کامالا هریس برای ریاست جمهوری رسمی، شخصی و سیاسی است. از نظر سیاسی، کامالا هریس به عنوان یک زن در سیاست بسیار زیرک است - و من اطمینان کامل دارم که او ما را در ماه نوامبر به پیروزی خواهد رساند.»

سی ان ان نیز به نقل از منابع گزارش داد، چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا و حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان به زودی امروز رسماً حمایت خود را از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور اعلام خواهند کرد.

پس از اینکه رئیس جمهور جو بایدن تصمیم گرفت از رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کناره گیری کند، بلافاصله از هریس حمایت کرد که از آن زمان تاکنون از حمایت زیادی برخوردار بوده است.

یکی از حامیان دیرینه دموکرات‌ها به سی‌ان‌ان گفت که تقریباً ۳۵۰ کمک‌کننده، جمع‌آورنده کمک مالی و حامی هریس اوایل امروز در تماسی که توسط لورین وولز، رئیس ستاد هریس و النی کونالاکیس، معاون فرماندار کالیفرنیا سازماندهی شده بود، گرد هم آمدند.

مترجم: اعط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.